Jak nie stać się wampirem
Japończycy wśród twórców gier wyróżniają się dziwacznymi pomysłami. Snują niezwykłe opowieści, niebanalne i przemyślane, ale jednocześnie tak abstrakcyjne, że przyzwyczajony do zachodnich schematów gracz nieraz gubi się i bezradnie rozkłada ręce. W tym szaleństwie jest jednak metoda. W dodatku całkiem skuteczna, bo niezwykłe japońskie światy przykuwają uwagę, czego dowodem jest zręcznościówka „Code Vein".
Nasza cywilizacja legła w gruzach. Tajemnicze ciernie przecięły skorupę ziemską i zniszczyły największe miasta. Wybiły też większość populacji. Przeżyli m.in. ci, w których ciałach zalęgły się pasożyty zwane BOR, regenerujące niektóre organy i zamieniające...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta