KRRiT czeka na głos rynku
W marcu nadawcy telewizyjni, radiowi i przedstawiciele rynku internetowego mają przekazać KRRiT stanowisko w sprawie jednoźródłowego badania konsumpcji tych mediów.
Od prawie dwóch lat trwają prace nad standardem jednoźródłowego badania konsumpcji mediów elektronicznych w Polsce. Zainicjowała je Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji i prowadzi w ramach projektu Telemetria Polska.
Pierwotnie miała na ten cel 40 mln zł. W tym roku będzie to o połowę mniej, ale przedstawiciele KRRiT zapewniają, że pieniędzy wystarczy. Andrzej Olszewski, ekspert KRRiT ds. projektu Telemetria Polska jest też dobrej myśli co do dalszych losów projektu.
– Wszyscy deklarują, że chcą badań jednoźródłowych. To przewija się w komunikacji medialnej. Zostaliśmy zaproszeni na spotkanie 4 marca, na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta