Niska kwota, wysoka opłata
Gdy podczas wykonywania przelewu dojdzie do pomyłki w kwocie transakcji, różnicę, nawet niewielką, trzeba przesłać podczas kolejnej operacji i... za nią zapłacić. No, chyba że bank uzna reklamację.
Pan Maciej, klient PKO BP, ostatnio w oddziale opłacał przedłużony abonament medyczny. – Przed autoryzacją transakcji sprawdziłem tylko numer rachunku, a nie zwróciłem uwagi na kwotę. Potem, już w domu, okazało się, że przelałem o 20 groszy za mało – opowiada mężczyzna.
Firma medyczna w SMS-ach przypominała mu o abonamencie. – Pytałem, czy mogę brakującą kwotę opłacić w przychodni, ale okazało się, że nie. Potrzebny był przelew, a ja nie korzystam z bankowości internetowej – mówi nasz czytelnik.
Iwona Radomska z PKO BP mówi, że klient, zlecając przelew w oddziale, potwierdza swoim podpisem prawidłowość wszystkich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta