Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ignorowanie żądań pasażerów może być kosztowne

09 lipca 2020 | Prawo co dnia | Zofia Brzezińska

Linie lotnicze wiedzą, że w razie przegranej poniosą dużo większe wydatki – mówi Alexander Stan-Otasevici, adwokat i dyrektor działu prawnego w AirCashBack.com

 

Komisja Europejska rozważa zmianę przepisów rozporządzenia WE 261/2004 o zasadach odszkodowania dla pasażerów linii lotniczych. Trudna sytuacja ekonomiczna dotknęła przewoźników i pasażerów. KE zdaje się stawać po stronie linii lotniczych. Co nią kieruje?

Nie można zgodzić się z tą tezą. Komisja Europejska konsekwentnie broni praw pasażera w czasie pandemii, co wynika...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11705

Wydanie: 11705

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament