Lato tchnęło optymizm w telewizje
Tegoroczne spadki wpływów reklamowych nadawców mogą być mniejsze, niż się spodziewano. Na razie to 400 mln zł. URSZULA ZIELIŃSKA
W I połowie roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce były o około 400 mln zł niższe niż przed rokiem – dowodzą szacunki ekspertów Publicis Groupe, udostępnione na naszą prośbę. To oznacza, że nadawcy mogli otrzymać około 1,76 mld zł, o 18 proc. mniej. Zdaniem specjalistów także w całym roku sektor odnotuje spadek, choć drugie półrocze zapowiada się dobrze. Wśród szefów stacji telewizyjnych widać różne nastroje. Czerwiec i lipiec zdecydowanie je poprawiły.
Spadki wyhamują
– Wprowadzone w związku z walką z epidemią ograniczenia w funkcjonowaniu wielu sektorów gospodarki negatywnie odbiły się na rynku reklamowym. Szacunki dotyczące II kw. to spadki PKB na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta