Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lato tchnęło optymizm w telewizje

10 lipca 2020 | Ekonomia i rynek
źródło: Rzeczpospolita

Tegoroczne spadki wpływów reklamowych nadawców mogą być mniejsze, niż się spodziewano. Na razie to 400 mln zł. URSZULA ZIELIŃSKA

 

W I połowie roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce były o około 400 mln zł niższe niż przed rokiem – dowodzą szacunki ekspertów Publicis Groupe, udostępnione na naszą prośbę. To oznacza, że nadawcy mogli otrzymać około 1,76 mld zł, o 18 proc. mniej. Zdaniem specjalistów także w całym roku sektor odnotuje spadek, choć drugie półrocze zapowiada się dobrze. Wśród szefów stacji telewizyjnych widać różne nastroje. Czerwiec i lipiec zdecydowanie je poprawiły.

Spadki wyhamują

– Wprowadzone w związku z walką z epidemią ograniczenia w funkcjonowaniu wielu sektorów gospodarki negatywnie odbiły się na rynku reklamowym. Szacunki dotyczące II kw. to spadki PKB na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11706

Wydanie: 11706

Spis treści

Biznes

Nieprzypisane

Zamów abonament