Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Handel musi iść w technologię

04 grudnia 2020 | Ekonomia i rynek | Piotr Mazurkiewicz
źródło: materiały prasowe
Magda  Dziewguć dyrektor w obszarze rozwoju biznesu dla Chmury Google Chmura to szerokie pojęcie, zawiera narzędzia do pracy zdalnej i platformy wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji. Granicą jest poziom kompetencji, jakie się ma. ∑
źródło: materiały prasowe
Magda Dziewguć dyrektor w obszarze rozwoju biznesu dla Chmury Google Chmura to szerokie pojęcie, zawiera narzędzia do pracy zdalnej i platformy wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji. Granicą jest poziom kompetencji, jakie się ma. ∑
Katarzyna  Kazior Last Mile Experts,  była prezes frisco.pl  W handlu online FMCG wymagane inwestycje są duże – park maszynowy, powierzchnie magazynowe, co oznacza wydatki większe niż obroty, jakie są dzięki nim realizowane. ∑
źródło: materiały prasowe
Katarzyna Kazior Last Mile Experts, była prezes frisco.pl W handlu online FMCG wymagane inwestycje są duże – park maszynowy, powierzchnie magazynowe, co oznacza wydatki większe niż obroty, jakie są dzięki nim realizowane. ∑
Anna  Kruk prezes i współzałożyciel marki Ania Kruk   Lockdown z marca i kwietnia mocno odrobiliśmy online, mniej więcej udało się to zrównoważyć. Każdy z lockdownów uczy nas czegoś innego i popycha firmę w nieco innym kierunku. ∑
źródło: materiały prasowe
Anna Kruk prezes i współzałożyciel marki Ania Kruk Lockdown z marca i kwietnia mocno odrobiliśmy online, mniej więcej udało się to zrównoważyć. Każdy z lockdownów uczy nas czegoś innego i popycha firmę w nieco innym kierunku. ∑
Jacek  Kujawa wiceprezes LPP, właściciela marek Reserved, House, Cropp Już w pierwszym miesiącu osiągnęliśmy czterokrotny wzrost handlu online w stosunku do 2019 r. Odrobiliśmy też część strat wynikających z zamknięcia sklepów stacjonarnych. ∑
źródło: materiały prasowe
Jacek Kujawa wiceprezes LPP, właściciela marek Reserved, House, Cropp Już w pierwszym miesiącu osiągnęliśmy czterokrotny wzrost handlu online w stosunku do 2019 r. Odrobiliśmy też część strat wynikających z zamknięcia sklepów stacjonarnych. ∑

Zamykanie sklepów stacjonarnych dobitnie pokazało, że sprzedawcy muszą mocniej inwestować w rozwiązania pozwalające na dotarcie do klienta przez internet. Nie tylko ze sprzedażą, ale też z programami lojalnościowymi i reklamą. Debata zorganizowana we współpracy z Google'em

 

W ostatnich miesiącach polski handel stanął w obliczu wielkich zmian, wiosenne zamknięcie centrów handlowych spowodowało, że dla wielu firm internet stał się główną, a często jedyną, formą dotarcia do klienta. Okazało się to ogromnym wyzwaniem dla sektora, zmagano się z ogromnym skokiem liczby zamówień. Tym zagadnieniom poświęcona była zorganizowana przez „Rzeczpospolitą" debata „Jak technologia może wspierać polską branże handlową? Chmura platformą wyboru dla e-commerce".

Nagły przeskok

Marka biżuteryjna Ania Kruk przez internet sporo sprzedawała, ale przez salony stacjonarne również. – Najważniejszy okazał się zrównoważony model, opieramy się na kilku sektorach – handel online i stacjonarny, ale także działania B2B czyli projekty dla konkretnych podmiotów oraz sprzedaż przez sieci partnerskie. To co najbardziej ucierpiało w ostatnim czasie to sprzedaż na lotniskach, te miejsca najwolniej odrabiają sprzedaż – mówi Anna Kruk, prezes marki. – Jeśli chodzi o salony stacjonarne to lockdown z marca i kwietnia mocno odrobiliśmy online, mniej więcej udało się to zrównoważyć. Każdy z lockdownów uczy nas czegoś innego i popycha firmę w nieco innym kierunku – dodaje.

Dla tej marki wiosna była lekcją, jak podchodzić do budżetów e-marketingowych – dominowała ostrożność. – Postawieni na online drastycznie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11830

Wydanie: 11830

Spis treści

Reklama

Nieprzypisane

Zamów abonament