PAIH zachęca firmy w regionach do ekspansji
Rynki europejskie pozostają dla Polski najważniejszym kierunkiem sprzedaży. Bliskość geograficzna i kulturowa nie oznacza jednak, że nie pojawiają się i trudności. MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z PAIH
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zachęcona dobrym odbiorem wydarzenia „PAIH Forum Biznesu" przeniosła tę inicjatywę na poziom regionalny we współpracy ze specjalnymi strefami ekonomicznymi. Eksperci Agencji, a także doświadczeni eksporterzy przekazują swą wiedzę w zakresie eksportu i ekspansji innym, mniej doświadczonym w tym zakresie przedsiębiorcom, szczególnie firmom z sektora MŚP, które dopiero planują wejść na inne rynki.
Wskazówki na start
Pierwszą z sesji regionalnych zorganizowaną przez PAIH we współpracy z Pomorską Specjalną Strefą Ekonomiczną poświęcono analizie możliwości wejścia na najbliższe i zarazem najważniejsze dla polskich firm rynki europejskie.
– Wychodząc poza Polskę, musimy mieć, co oczywiste, pomysł na biznes, ale także dokonać analizy rynku i konkurencji. Z planami ekspansji musimy też skonfrontować zasoby firmy, w tym produkcyjne, ale też kadrowe – mówił Tomasz Szymczak, dyrektor centrum eksportu PAIH. Wskazał, że ważna jest elastyczność mocy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta