Ponad 172 mln zaległości w opakowaniach
Sławomir Grzelczak prezes BIG InfoMonitor Rynek producentów opakowań należy do mocno konkurencyjnych, ale jest o co walczyć.
Sprzedaż rośnie systematycznie, a pandemia okazała się dodatkowym sprzymierzeńcem tej branży. Głównie nakręciła koniunkturę na opakowania z tworzyw sztucznych, a dzięki sukcesowi e-commerce także na te z papieru. Według Polskiej Izby Opakowań w pierwszej fazie wybuchu epidemii sprzedaż dla przemysłu spożywczego wzrosła o 10–12 proc., dla farmacji o 3 proc., a dla przemysłu kosmetycznego i środków higieny oraz ochrony osobistej o 2 proc. Jednocześnie odnotowano też ok. 15-proc. spadek w sprzedaży opakowań dla wyrobów przemysłowych (AGD, RTV,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta