Polacy nie rozpili się w izolacji
Sprzedaż alkoholu ogółem nieco spadła. Jedną z najszybciej rosnących kategorii jest wino. PIOTR MAZURKIEWICZ
Z danych Nielsena wynika, że od listopada 2019 r. do października 2020 r. sprzedaż alkoholu w Polsce wartościowo wzrosła 7 proc., co jest m.in. efektem wzrostu cen na skutek podwyżek akcyzy. Ilościowo rynek spadł jednak o 1 proc. Mocno rośnie kategoria win – stołowe zyskały 9 proc., do 2,3 mld zł, zaś ilościowo wzrosły o 6 proc. – Najdynamiczniej rozwijającym się segmentem są wina musujące, na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta