Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Decyduje kierownik lub dyrektor

22 grudnia 2020 | Dobra Administracja | Kamila Kozera

Na ile polecenie pracy zdalnej w urzędach jest „twardym" prawem, a na ile pozostawienie decyzji o niej w gestii kierowników urzędów oznacza, że jest ona raczej uznaniowa?

Czy łatwo jest oddzielić te stanowiska pracy, które powinny być w formie pracy zdalnej od tych, których dotyczy wyłączenie w pkt. 2,  czyli dotyczące „pracowników realizujących zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom lub inne zadania niezbędne ze względu na przepisy prawa lub potrzeby urzędu lub jednostki, jeżeli nie jest możliwe ich wykonywanie w ramach pracy zdalnej".

Na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii została wprowadzona praca zdalna w urzędach administracji publicznej lub jednostkach organizacyjnych wykonujących zadania o charakterze publicznym. (...)

Wydanie: 11845

Wydanie: 11845

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Monitor Biznesu

Nieprzypisane

Zamów abonament