Kampania #ZeroKompromisów nabiera rozpędu
Chcemy skutecznie przeciwstawić się niezgodnym z prawem praktykom. Liczymy, że uda się nam wspólnie tworzyć lepsze jutro – mówi Marcin Mielcarz, szef sieci sprzedaży British American Tobacco. MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z BRITISH AMERICAN TOBACCO
We wrześniu należąca do British American Tobacco sieć eSmoking World rozpoczęła ogólnopolską kampanię pod hasłem „Zero kompromisów". Komunikat towarzyszący kampanii był prosty: przestrzegajmy zakazu sprzedaży e-papierosów nieletnim.
MARCIN MIELCARZ: Zakaz sprzedaży e-papierosów nieletnim traktujemy priorytetowo. Zaplanowanie początku kampanii na pierwsze dni września, miesiąca, który kojarzy się z troską o bezpieczne rozpoczęcie roku szkolnego, miało zwracać uwagę na konieczność chronienia młodzieży przed dostępem do nikotyny, bo mimo obowiązującego prawa ten problem wciąż istnieje i nie możemy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta