Choć pieniądze były na koncie, bankomat ich nie wypłacił
Nie tylko brak środków na rachunku, ale też błędny PIN, użycie zastrzeżonej bądź przeterminowanej karty płatniczej może być przyczyną odmowy transakcji przez urządzenie.
Czasem występują też problemy techniczne, jak np. brak połączenia z hostem autoryzacyjnym czy zacięcia banknotów w trakcie procesu wypłacania w samym bankomacie.
Klient ING Banku Śląskiego próbował wypłacić gotówkę w bankomacie z „żubrem". Nie udało się.
– Na urządzeniu pojawił się komunikat, że z tej karty płatność nie może być zrealizowana. Dlaczego? Musiałem szukać innego bankomatu – pyta pan Marcin.
Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA, mówi, że w przypadku ich bankomatów może być wyświetlany komunikat:...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta