Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Choć pieniądze były na koncie, bankomat ich nie wypłacił

01 kwietnia 2021 | Moje pieniądze | Janina Blikowska

Nie tylko brak środków na rachunku, ale też błędny PIN, użycie zastrzeżonej bądź przeterminowanej karty płatniczej może być przyczyną odmowy transakcji przez urządzenie.

 

Czasem występują też problemy techniczne, jak np. brak połączenia z hostem autoryzacyjnym czy zacięcia banknotów w trakcie procesu wypłacania w samym bankomacie.

Klient ING Banku Śląskiego próbował wypłacić gotówkę w bankomacie z „żubrem". Nie udało się.

– Na urządzeniu pojawił się komunikat, że z tej karty płatność nie może być zrealizowana. Dlaczego? Musiałem szukać innego bankomatu – pyta pan Marcin.

Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA, mówi, że w przypadku ich bankomatów może być wyświetlany komunikat:...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11927

Wydanie: 11927

Spis treści

Nieprzypisane

Zamów abonament