Od świadomości marki do zakupów droga daleka
Na polskim rynku sprzedawców RTV i AGD króluje dziesięć silnych marek, które walczą o 40–50 mld zł, zostawiane co roku w sklepach przez konsumentów.
„Rzeczpospolita" dotarła do raportu firmy Kearney Polska, który analizuje, jak sprzedawcy sprzętu RTV i AGD radzą sobie na naszym rynku. – Przyjrzeliśmy się temu pod kilkoma kątami. Sprawdzaliśmy, czy klient jest świadomy istnienia danej marki, danego sklepu, czy rozważał zakupy w tym sklepie i czy spróbował tam coś kupić – mówi nam Maciej Gawinecki, partner w Kearney Polska.
Okazało się, że w tej branży nie ma dużego kłopotu ze świadomością marki. – Wszystkie firmy, wydając mniej lub więcej na marketing, a budżety są tu spore, przebiły się do świadomości klientów – mówi Maciej Gawinecki. – Świadomość istnienia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta