Dieta Polaków w centrum uwagi
W poprawie nawyków żywieniowych pomaga wpisująca się w oczekiwania klientów w tym zakresie oferta sieci handlowych oraz ich działania edukacyjne. Materiał powstał we współpracy z siecią Biedronka
Rośnie świadomość Polaków dotycząca zdrowego żywienia. Wiąże się to m.in. ze zmianami społecznymi w ostatnich dekadach. A jednocześnie choć coraz lepiej zdajemy sobie sprawę ze znaczenia właściwego odżywania, to na co dzień nie zawsze mamy zdrowy jadłospis. Często także, choć wydaje nam się, że wiemy, jak się zdrowo odżywiać, to trudno nam te zasady zastosować w życiu. Różnicę między naszymi wyobrażeniami a rzeczywistością unaoczniła ostatnio pandemia.
Wsparciem w nierównej walce Polaków z niezdrowymi wzorcami konsumpcji są sieci handlowe. Dzieje się tak m.in. dzięki szerokiej ofercie i stałej dostępności owoców i warzyw, które umieszczone są przy wejściu do sklepu, oraz podaży innych zdrowych produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Tak jest choćby w sklepach największej sieci handlowej w Polsce, czyli w Biedronce.
Ten i podobne wnioski przynosi raport z badania „Zwyczaje żywieniowe w Polsce. Co się zmieniło przez ostatnie 25 lat?" zrealizowanego przez IPSOS na zlecenie Jeronimo Martins Polska,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta