Karta zbliżeniowa nie działa. Trzeba ją wymienić
Fizyczne uszkodzenie anteny zbliżeniowej zatopionej w karcie lub błąd po stronie terminala – to główne powody trudności z płatnościami zbliżeniowymi. Co robić w takie sytuacji? Albo płacić tradycyjnie, albo wymienić kartę na nową.
Pani Agnieszka jest wieloletnią klientką Pekao SA. Na początku maja odkryła, że jej karta płatnicza nie działa prawidłowo. – Mogłam płacić tradycyjnie, wkładając ją do terminala, ale zbliżeniowo już nie – opowiada czytelniczka. Sprawdziła w kilku punktach – i bez skutku, dlatego poszła do oddziału banku.
Tam usłyszała, że karta musi być uszkodzona i powinna ją wymienić. – Ale nie na duplikat, bo ten też może być uszkodzony, a na zupełnie nową kartę – opowiada pani Agnieszka. I tak zrobiła. Złożyła wniosek o wydanie nowej karty.
Dlaczego plastik, który już kilka lat działa prawidłowo, nagle...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta