Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koń może reklamować firmę i fiskus nie powinien tego negować

13 czerwca 2022 | Podatki i księgowość | Przemysław Wojtasik

Przedsiębiorca sam decyduje, w jaki sposób się promować wśród potencjalnych klientów. Skarbówka nie może uznać, że dana forma reklamy jest nieefektywna – mówi Marcin Chomiuk, doradca podatkowy, partner zarządzający w kancelarii ADN Podatki.

W „Rzeczpospolitej” z 23 maja br. opisaliśmy interpretację, w której fiskus nie zgodził się na rozliczenie w podatkowych kosztach spółki wydatków na konia występującego na zawodach sportowych i reklamującego jej markę. Stanowisko skarbówki wzbudziło kontrowersje wśród czytelników. Co Pan sądzi o tej interpretacji?

Uważam, że jest niespójna, nielogiczna i pozbawiona sensu. Przede wszystkim skarbówka nie może twierdzić, że wie lepiej, jakie działania marketingowe są najlepsze dla danej firmy. Urzędnicy nie powinni ingerować w sposób...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12291

Wydanie: 12291

Spis treści

Reklama

Zamów abonament