Od analizy danych po personalizację ofert
Cyfrowe kompetencje pracownika będą jeszcze bardziej zyskiwały na rynku pracy.
Sztuczna inteligencja to dziś jedna z najważniejszych technologii, której zmieniają oblicze wielu branż. W ostatnich latach coraz więcej firm z sektora handlu zaczyna korzystać z AI, aby poprawić swoją efektywność i zwiększyć zyski. Wg przeprowadzonego w skali globalnej raportu Nvidia, ponad 60 proc. przedstawicieli branży handlowej planuje zwiększyć inwestycje w AI w ciągu najbliższych 18 miesięcy. Tak duże zainteresowanie tą technologią wynika z szeregu korzyści, jakie dzięki niej można uzyskać. Przede wszystkim oferuje ona pomoc w radzeniu sobie z wyzwaniami i zwiększaniu wydajności. Kierownictwo firm dostrzega w AI potężne narzędzie, które może także zrewolucjonizować komunikację i całkowicie odmienić doświadczenia zakupowe. Handlowcy poszukują rozwiązań, które poprawią zrozumienie i spełnianie oczekiwań klientów, zwłaszcza w marketingu i sprzedaży.
Inteligentne narzędzia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta