Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Od analizy danych po personalizację ofert

05 marca 2024 | Biznes | rp.pl

Cyfrowe kompetencje pracownika będą jeszcze bardziej zyskiwały na rynku pracy.

Sztuczna inteligencja to dziś jedna z najważniejszych technologii, której zmieniają oblicze wielu branż. W ostatnich latach coraz więcej firm z sektora handlu zaczyna korzystać z AI, aby poprawić swoją efektywność i zwiększyć zyski. Wg przeprowadzonego w skali globalnej raportu Nvidia, ponad 60 proc. przedstawicieli branży handlowej planuje zwiększyć inwestycje w AI w ciągu najbliższych 18 miesięcy. Tak duże zainteresowanie tą technologią wynika z szeregu korzyści, jakie dzięki niej można uzyskać. Przede wszystkim oferuje ona pomoc w radzeniu sobie z wyzwaniami i zwiększaniu wydajności. Kierownictwo firm dostrzega w AI potężne narzędzie, które może także zrewolucjonizować komunikację i całkowicie odmienić doświadczenia zakupowe. Handlowcy poszukują rozwiązań, które poprawią zrozumienie i spełnianie oczekiwań klientów, zwłaszcza w marketingu i sprzedaży.

Inteligentne narzędzia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12815

Wydanie: 12815

Spis treści
Zamów abonament