Skupiamy się na życzeniach klientów
Jako jedni z pierwszych zaczęliśmy oferować auta online. Obserwujemy dopiero początek tego trendu – mówi Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda.
Jak wygląda pierwsze kilka miesięcy roku dla Skody? To będzie dobry czy trudny rok?
Biorąc pod uwagę wzrosty rzędu 20 proc., mogę śmiało powiedzieć, że to dobry rok. Utrzymujemy bardzo dobre tempo wzrostu sprzed roku i rośniemy szybciej, niż rośnie cały rynek motoryzacyjny w Polsce. Dziękuję naszym klientom za zaufanie i jednocześnie ze spokojem patrzę w przyszłość – mamy przekonującą gamę modelową, w dużej mierze złożoną z nowych, dopracowanych produktów, które tak naprawdę dopiero pojawiają się w salonach. Mam tu na myśli odnowione wydania kamiqa i scali oraz nowe generacje superba i kodiaqa. Naszym celem na najbliższy czas jest dotarcie z nimi do klientów. Dlatego wierzę, że utrzymamy nasze 20-procentowe tempo rozwoju.
Jedno z częściej wyszukiwanych pytań o skodzie w internecie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta