Rusza batalia telekomów o uczniów i studentów
Pierwsze nowe oferty na usługę przewodowego dostępu do internetu w połączeniu z umową krótszą niż na rok to znak, że wielkimi krokami zbliża się ważny dla branży okres handlowy.
Według danych Ministerstwa Edukacji Narodowej (MEN) w minionym roku edukację w szkołach podstawowych w kraju rozpoczęło ponad 409 tys. dzieci. Jak będzie w tym roku, jeszcze nie wiadomo. Resort czeka na stosowne dane. Wiadomo jednak, że przygotowania do nowego roku szkolnego to ważny okres dla handlu i usług. Trwa on jeszcze we wrześniu, gdy studenci szukają mieszkań w ośrodkach uniwersyteckich.
Gorący schyłek lata
W sektorze telekomunikacyjnym wyścig o portfele rodziców uczniów i studentów właśnie się zaczął. Pierwsze oferty zbudowane z myślą o tej grupie odbiorców przedstawiła grupa Cyfrowy Polsat, w tym operator sieci komórkowej Plus i dostawca przewodowego internetu Netia.
– Okres „back to school” to szczególny czas w roku, kiedy widzimy powakacyjne ożywienie zainteresowania i zwiększony ruch w salonach sprzedaży i na stronie www. Oczywiście szykujemy nowości i niespodzianki, jakich jeszcze w obecnych ofertach nie widać. Będziemy systematycznie odsłaniali kolejne propozycje, zarówno w obszarze abonamentowym, jak i atrakcyjne promocje sprzętowe. Również klienci zainteresowani rozrywką premium znajdą dla siebie unikalne na polskim rynku propozycje – obiecuje Piotr Szymanowski, dyrektor...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta