PKO BP chce mieć 15 mln klientów
Nowa strategia rozwojowa ma umocnić bank na pozycji lidera. Klientów ma ściągać cyfrowa hipoteka, rozwój mobilnych płatności, wejście w e-commerce.
„PKO Bank Polski – numer 1 i kropka” – to hasło przewodnie nowej strategii Grupy Kapitałowej PKO BP na lata 2025–2027, przedstawionej w czwartek. Słowo „kropka” ma być nawiązaniem do znanego powiedzenia „stawiać kropkę nad i”, a także do znaku graficznego (czerwonej kropki) w logo banku i jego produktów.
– Przyspieszamy we wszystkich obszarach, aby na kolejne lata umocnić pozycję GK PKO Banku Polskiego jako niekwestionowanego lidera rynku – zaznaczył Szymon Midera, prezes PKO BP.
Utrzymanie pozycji
PKO BP już obecnie jest numerem jeden w Polsce, choćby pod względem rozpoznawalności marki, liczby klientów, wartości kredytów hipotecznych czy zgromadzonych oszczędności gospodarstw domowych. Ale utrzymanie pozycji lidera wcale nie jest takie oczywiste. Wedle nowej strategii bank zamierza to osiągnąć poprzez rozszerzenie zasięgu i skali działalności skierowanej do obecnych i nowych klientów na podstawie nowych modeli biznesowych, silnej pozycji kapitałowej, skutecznego zarządzania ryzykiem oraz zwiększania efektywności operacyjnej.
Priorytetem strategicznym jest równoczesne zwiększenie skuteczności i efektywności działania, budowanie wartości dodanej dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta