Jak wprowadzić firmę na rynki afrykańskie?
Afrykańskie rynki będą w nadchodzących latach coraz częściej wybieranym kierunkiem rozwoju firm.
Dla wielu firm rozwój biznesu w krajach afrykańskich stanowi duże wyzwanie, ale to właśnie ten kontynent może stać się popularnym kierunkiem ekspansji dla polskich przedsiębiorstw.
W Afryce mieszka dwa razy więcej konsumentów niż w Europie. Według prognoz ONZ do 2050 roku kontynent ten wniesie ponad połowę globalnego wzrostu populacji. Biorąc to pod uwagę oraz fakt, że zwiększa się stopień urbanizacji i postępuje rozwój klasy średniej, można prognozować, że afrykańskie rynki będą w nadchodzących latach coraz częściej wybieranym kierunkiem rozwoju firm. Już dziś potencjał tego obszaru to nie tylko siła robocza i konsumenci indywidualni, ale również...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta