Lepsza droga dla środowiska, klientów i przedsiębiorstw
Duże firmy powinny podejmować wielkie wyzwania, dotyczące nie tylko sukcesu ekonomicznego, ale także odpowiedzialności za środowisko.
Przyjmowany przez firmy obowiązek redukcji emisji to nie tylko zobowiązanie wobec klimatu, społeczeństwa czy inwestorów. To również wpływ na doświadczenie klientów i wsparcie dla ich odpowiedzialnego stylu życia.
W branży, gdzie głównym obszarem działalności jest wielokanałowa sprzedaż elektroniki i sprzętu AGD, jedynym słusznym podejściem do realizacji celu zeroemisyjności jest kompleksowe podejście do redukcji wpływu na środowisko na każdym etapie cyklu życia produktu. Dlatego też należy ograniczać emisję nie tylko na poziomie działania sklepów, ale również wybierać odpowiedzialnych dostawców, zadbać o ekologiczną logistykę, pakowanie, a także zapewnić klientom oraz promować naprawy pogwarancyjne i dawanie drugiego życia zwracanym urządzeniom.
Wyróżnione zrównoważone produkty
Wsparcie klientów w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych to nie tylko umiejętne poprowadzenie ich przez ofertę. Równie ważna jest rzetelna i dostępna informacja o parametrach wpływających na energooszczędność w trakcie użytkowania czy dane o zrównoważonym procesie produkcji, trwałości produktu, możliwości naprawy i poddania recyklingowi. Misję informacyjną ułatwia zautomatyzowane...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta