Odpowiedzialność w marketingu internetowym
W obliczu rosnących wyzwań ekologicznych odpowiedzialne podejście do marketingu internetowego staje się kluczowe.
Rosnące temperatury, powodzie czy zanieczyszczanie powietrza coraz mocniej wpływają zarówno na świadomość ekologiczną społeczeństwa, jak i biznesu, w przypadku którego odpowiedzialność za środowisko stała się kluczowym elementem strategii. Wyzwania te wymuszają na firmach przemyślenie swojego podejścia do prowadzenia działalności, a marketing internetowy jako główne narzędzie komunikacji z klientami w erze cyfrowej, nie pozostaje w tyle. Coraz więcej przedsiębiorstw integruje więc zasady zrównoważonego rozwoju w swoich działaniach marketingowych, dążąc do minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko oraz budowania pozytywnego wizerunku marki odpowiedzialnej społecznie. Niestety, wciąż dla wielu firm jest to traktowane jako przykry obowiązek, a nie szansa na budowę długofalowej zrównoważonej strategii.
Ostatnie dekady przyniosły znaczący wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony środowiska. Według SW Research 61 proc. Polaków jest gotowych płacić więcej za produkty opakowane w bardziej ekologiczne materiały. Konsumenci zaczęli także zwracać uwagę na to, jakie wartości reprezentują marki, z którymi się identyfikują. Z badania EY FCI wynika, że wśród konsumentów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta