VeloBank: numer jeden wśród klientów, przyciąga franczyzobiorców
Jak dbać o klientów, by wystawili najwyższą ocenę wśród banków? Co zyskują franczyzobiorcy, będąc w banku numer 1 w Polsce? Świetne produkty, zaangażowanie partnerów i system benefitów – to odpowiedź Wojciecha Olearnika, dyrektora departamentu sieci partnerskiej VeloBanku, który w tym roku zaprosi kolejnych 50 franczyzobiorców do współpracy.
materiał partnera
Jak się wygrywa prowadzony od dziewięciu lat ranking, który porównał poziom satysfakcji klientów detalicznych dziesięciu banków w Polsce?
Wojciech Olearnik: Przede wszystkim dzięki ogromnemu zaangażowaniu partnerów franczyzowych i ich zespołów pracujących już w 107 placówkach w całej Polsce. W rankingu ARC Rynek i Opinia1) zostaliśmy najlepszym bankiem, a do tego uzyskaliśmy najwyższy wzrost poziomu zadowolenia klientów rok do roku. Na ranking składają się oceny oferty, wsparcia, opłat, kanałów zdalnych oraz jakości kontaktu w placówce bankowej. Zadowolenie z wizyty w placówce mamy na najwyższym poziomie spośród banków. By uzyskać taki rezultat, zapewniliśmy franczyzobiorcom konkurencyjną ofertę produktów, skuteczny marketing i zaawansowane narzędzia cyfrowe wspierające doradców. Dyrektorzy regionów organizują regularnie szkolenia i służą swoim doświadczeniem każdego dnia....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)