Trendy konsumenckie na najbliższy czas: prym wiedzie dbanie o zdrowie
Produkty i usługi objęte franczyzą muszą zmieniać się zgodnie z bieżącymi trendami konsumenckimi. Zwłaszcza że ponad połowa kupujących regularnie zmienia marki i sprzedawców.
Jak wynika z raportu Euromonitor Global Consumer Trends 2025, 57 proc. konsumentów dokładnie zbadało produkty i usługi, które kupili w 2024 r. Autorzy raportu podkreślają, że milenialsi i generacja Z są liderami w korzystaniu z urządzeń lub aplikacji do śledzenia swojej kondycji i zdrowia. W obecnej rzeczywistości kwestie ekologiczne i oczekiwania dotyczące dobrego samopoczucia stanowią sedno zachowań konsumentów na całym świecie.
Wśród globalnych trendów konsumenckich prym wiedzie dbanie o zdrowie. 52 proc. konsumentów uważa, że w ciągu najbliższych pięciu lat będą zdrowsi niż obecnie, co wpływa na dobór produktów, które zakupują. Konsumenci planują też odkładać więcej pieniędzy na oszczędności w ramach swoich nawyków konsumpcyjnych,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta