Franczyza McDonald’s – spełnienie marzenia o własnym biznesie
McDonald’s to biznes oparty na ludziach – w tym na franczyzobiorcach, którzy w Polsce prowadzą ponad 90 proc. restauracji sieci. Lokalni przedsiębiorcy wspólnie dążą do sukcesu przez budowanie powtarzalnych – takich samych w każdej restauracji – doświadczeń gości i dbając o rozwój pracowników. Wśród nich jest Agata Przybyła, która niedawno weszła w rolę franczyzobiorczyni i dzieli się kulisami swojej ścieżki zawodowej.
Agata Przybyła od zawsze marzyła o prowadzeniu własnego biznesu, jednak czuła, że brakuje jej pomysłu, doświadczenia oraz wystarczających środków finansowych. Zanim zdecydowała się na franczyzę McDonald’s, pracowała w różnych miejscach, a każde z nich wniosło do jej życia nowe spojrzenie na biznes i samorealizację.
Przygodę z gastronomią rozpoczęła już podczas studiów w Londynie, dorywczo pracując w restauracjach. – To wtedy zrozumiałam istotę obsesji na punkcie dbałości o obsługę i doświadczenie gości. Dodatkowo uświadomiłam sobie, jak złożonym przedsięwzięciem jest prowadzenie własnej restauracji – wspomina Agata.
Gdy wróciła do Polski, przez 12 lat budowała swoje doświadczenie w międzynarodowej korporacji w branży FMCG. Na stanowisku dyrektora zarządzała kategorią o wartości 100 mln dol. w dziesięciu krajach Europy Centralnej. Czuła jednak, że to nie jest jej docelowe miejsce.
Jak to się stało, że porzuciła wysokie stanowisko i pracę na etacie w korporacji na rzecz prowadzenia własnego biznesu? – Moment, w którym zostałam rodzicem, skłonił mnie do refleksji nad moją ścieżką kariery....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)