Innowacje w modelu franczyzowym
Jak wynika z raportu firmy doradczej Franchise Update Media, rok 2025 daje szansę na globalny wzrost franczyzy. W jaki sposób firmy konstruują plany rozwoju franczyzy?
Firma Franchise Update Media przeprowadziła ankietę wśród 128 franczyzodawców w ramach swojego rocznego raportu rozwoju franczyzy za rok 2025. 59 proc. z nich odpowiedziało, że ich budżet rekrutacyjny wzrośnie w nadchodzącym roku. Tylko 5 proc. wskazało, że obniżają swój budżet.
Jak to się więc rozkłada? W przypadku ankietowanych 41 proc. stwierdziło, że dodatkowe środki budżetowane są na reklamę cyfrową, podczas gdy 16 proc. ma być wykorzystane przez brokerów, 11 proc. na strony internetowe, a 9 proc. na działania public relations.
Raport wskazuje, w jakim stopniu franczyzodawcy planują skupić się na przestrzeni cyfrowej, aby rekrutować nowych franczyzobiorców. Okazuje się, że niewiele firm ogranicza wydatki w nadchodzącym roku.
„Priorytetyzacja jakości leadów, które otrzymuje franczyzodawca, w porównaniu z ich ilością to zmiana, która będzie kontynuowana w nadchodzącym roku. W bieżącym roku 46 proc. zgłosiło, że jakość ich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)