To hipermarket powinien zapłacić podatek od piwa
Opłatę od reklamy alkoholu płaci ten, kto fakturuje usługi z nią związane. Nie można jej przerzucić umową na agencję reklamową.
W środę Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) przesądził kolejny ważny spór o opłatę od reklamy alkoholu, czyli tzw. podatek piwny.
Zaczęło się od kontroli fiskusa, który przyjrzał się temu, jak spółka wywiązuje się z obowiązku obliczania i wnoszenia opłaty od usług będących reklamą napojów alkoholowych. A ponieważ uznał, że go nie dopełniła, to zażądał ponad 14 tys. zł. Urzędnicy wskazali, że spółka, za usługi ekspozycji lub promocyjne na rzecz czterech firm z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)