Kia Sportage: Wielki efekt drobnych zmian
Kia Sportage to globalny bestseller i ulubiony SUV Polaków. Facelifting przyniósł szereg drobnych i znaczących usprawnień, które tworzą odświeżony efekt.
Kia Sportage jest jednym z najważniejszych modeli w portfolio koreańskiej marki, który w ciągu swojej ponad 30-letniej kariery doczekał się pięciu generacji i sprzedał w ilości ponad 7 mln egzemplarzy na całym świecie. Globalny bestseller Kii odgrywa kluczową rolę także na polskim rynku — to ten właśnie SUV jest najchętniej kupowaną Kią w Polsce. Po ośmiu miesiącach 2025 roku na polskim rynku zarejestrowano 9161 egzemplarzy tego modelu, z czego aż 5248 aut zostało zakupione przez osoby prywatne. Oczekiwania wobec modelu po liftingu są jak widać wysokie. Sprawdźmy, co dokładnie się zmieniło?
Dużo miejsca
Zmiany w nowej Kii Sportage mogą wydawać się subtelne, ale to właśnie one decydują o codziennym komforcie kierowców i pasażerów. Zamiast rewolucji postawiono na precyzyjne poprawki – skorygowano niedociągnięcia, dodano...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
