AI przenosi obsługę klienta na wyższy poziom
Dzięki wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji w modelu open source, takich jak np. Llama, firmy mogą zwiększać efektywność swoich działań marketingowych i obniżać koszty obsługi klienta.
Zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w biznesie wpływa na realny wzrost efektywności wykorzystania zasobów. AI może wspierać firmy m.in. w podnoszeniu jakości obsługi klienta, przy jednoczesnym zmniejszaniu kosztów.
Jednym z rozwiązań, które w tym pomagają, są LLM-y (ang. Large Language Models, duże modele językowe), szczególnie te rozwijane w oparciu o model open source. Dlatego Meta, jedna z największych firm technologicznych na świecie, rozwija rozwiązania oparte na AI właśnie w modelu otwartoźródłowym.
Llama, bo tak nazywa się model opracowany przez firmę Meta, oferuje biznesowi szerokie możliwości zastosowań. Do tej pory modele Llama pobrano ponad 1,2 mld razy, co czyni je wiodącą rodziną modeli open source. Na platformie Hugging Face dostępnych jest ponad 200 tys. derywacji modelu Llama.
Rozwiązania oparte na Llamie mogą być wykorzystywane np. w działaniach marketingowych i obsłudze klienta.
Efektywny polski model językowy
Jedną z firm, które korzystają z Llamy, jest VoiceLab. To producent rozwiązań technologicznych z zakresu przetwarzania i rozumienia mowy, m.in....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)

