Wysyp technologii w ogrodach za miliardy
Rośliny oraz produkty do przydomowych ogrodów to kategoria, na którą wydaje się w Polsce coraz więcej pieniędzy. – Wartość kategorii produktowej „sprzęt ogrodowy i zieleń” przekroczy w tym roku 8,5 mld zł – prognozuje Agnieszka Skonieczna, szefowa działu analiz handlu detalicznego w PMR Market Experts by Hume’s.
Zainteresowanie aranżacją ogrodów i tarasów utrzymuje się od pandemii. W Polsce może działać nawet tysiąc szkółek ogrodniczych. A technologie sprawiają, że ten biznes zmienia oblicze. Młodsze pokolenie przedsiębiorców nie boi się zagranicznej ekspansji, zakłada e-sklepy, tworzy pobierane przez setki tysięcy osób aplikacje. Na przykład taką, która pozwala na identyfikację roślin i ich problemów. – Polska branża szkółkarska i ogrodnicza się profesjonalizuje – komentuje Wiktor Dąbrówka, współtwórca sklepu internetowego z sadzonkami roślin Zielona Para. —u.z.


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
