Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polski Black Friday robi się coraz dłuższy

20 listopada 2025 | Pierwsza strona | rp.pl
źródło: Rzeczpospolita

Handlowy festiwal obniżek w tym roku przypada 28 listopada, co nie powstrzymuje polskich sklepów przed promowaniem się tym hasłem już od wielu dni czy nawet tygodni. W efekcie natłoku przekazów promocyjnych konsumenci podchodzą do nich zdecydowanie bardziej sceptycznie.

– Są czujni i coraz bardziej doświadczeni. Nie dają się łatwo nabrać na marketingowe „pułapki promocyjne” – podkreśla Robert Biegaj z ShopFully.

Aż 71,9 proc. Polaków przyznaje, że zauważyło praktykę podnoszenia przez sklepy cen, aby podczas promocji obniżka wyglądała atrakcyjniej – wynika z badania UCE Research i ShopFully, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Podczas Black Friday obroty sklepów rosną dwukrotnie względem zwykłych dni listopada. —p.m.

Wydanie: 13333

Wydanie: 13333

Spis treści
Zamów abonament