Liderzy polisowych promocji
UBEZPIECZENIA
Rosną wydatki nareklamę
Liderzy polisowych promocji
Firmy ubezpieczeniowe rezygnują z reklam w radiu i gazetach codziennych, w zamian przypierając atak nakolorowe magazyny i telewizję -- wynika z danych firmy Amer Nielsen Research, zajmującej się monitorowaniem wydatków na reklamę. Te w przypadku branży ubezpieczeniowej rosną w zawrotnymtempie.
-- To nie jest odwrót od reklamowania się w gazetach, raczej silniejsze wtargnięcie na rynek kolorowych magazynów -- wyjaśnia Monika Różycka, szefowa marketingu i członek zarządu Nationale-Nederlanden Polska SA. -- A w przypadku radia, to z przedstawionych nam wyliczeń wynika, że jest to medium niewiele tańsze niż telewizja, jeżeli chodzi o koszty dotarcia do jednego potencjalnego klienta. Tracimy jednak w nim obraz, który dla nas jest niezmiernie ważny. Stąd może nieznaczne odejście od reklamy w radiu -- dodaje.
W pierwszym kwartale tego roku towarzystwa wydały łącznie na w łasną promocję w mediach ponad 14...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta