Telefon wizytówką przedsiębiorstwa
Management Club
Telefon wizytówką przedsiębiorstwa
-- Jako wizytówkę przedsiębiorstwa telefon jest często niedoceniany lub w ogóle nie bierze się pod uwagę jego znaczenia -- mówi Roman de Pulikowski, sekretarz generalny Management Club w Warszawie. -- Najpierw z reguły czekamy dość długo, aż ktoś podniesie słuchawkę. Potem w większości przypadków nie podaje nazywy instytucji lub robi to tak niewyraźnie, iż telefonujący nie jest pewien, czy został właściwie połączony. Wątpliwym pocieszeniem jest fakt, że niektóre firmy umilają nam czas oczekiwania muzyczką w słuchawce.
Złe połączenia, niekompetencje telefonistek w dużych instytucjach, nieodbieranie telefonu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)