Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telefon wizytówką przedsiębiorstwa

18 lipca 1994 | Ekonomia | AK

Management Club

Telefon wizytówką przedsiębiorstwa

-- Jako wizytówkę przedsiębiorstwa telefon jest często niedoceniany lub w ogóle nie bierze się pod uwagę jego znaczenia -- mówi Roman de Pulikowski, sekretarz generalny Management Club w Warszawie. -- Najpierw z reguły czekamy dość długo, aż ktoś podniesie słuchawkę. Potem w większości przypadków nie podaje nazywy instytucji lub robi to tak niewyraźnie, iż telefonujący nie jest pewien, czy został właściwie połączony. Wątpliwym pocieszeniem jest fakt, że niektóre firmy umilają nam czas oczekiwania muzyczką w słuchawce.

Złe połączenia, niekompetencje telefonistek w dużych instytucjach, nieodbieranie telefonu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 220

Spis treści
Zamów abonament