Polskie przedsiębiorstwa muszą się nauczyć
Reklama na Zachodzie podnosi prestiż firmy
Polskie przedsiębiorstwa muszą się nauczyć
Polskie firmy -- w przeciwieństwie do zagranicznych -- rzadko kiedy planują swoje coroczne wydatki na reklamę z wyprzedzeniem. Jeszcze się nie nauczyły, że dobra reklama podnosi ich prestiż i obroty. Na reklamę decydują się od przypadku do przypadku -- najczęściej wtedy, gdy czują się zagrożone przez zagraniczną konkurencję.
Większość polskich firm wydaje pieniądze na kampanię reklamową w zależności od bieżących...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)