Jesteśmy bezpieczni, jesteśmy najlepsi
Fundusze wolą informować owłasnych zaletach niż o reformie emerytalnej
Jesteśmy bezpieczni, jesteśmy najlepsi
Przez ostatnie dwa miesiące przy moim domu wisiał billboard reklamujący film "Lulu na moście". Myślałam, że już zostanie na zawsze. Myliłam się. Od wtorku przez okno mogę oglądać reklamę Otwartego Funduszu Emerytalnego DOM. Bo właśnie od 16 lutego tego roku fundusze emerytalne mogą się reklamować.
Wielu ludzi czekało na ten moment, przede wszystkim po to, żeby sprawdzić, czy faktycznie reklamy funduszy będą zaskakujące -- jak obiecywano -- i czy będzie ich rzeczywiście bardzo dużo. Początek kampanii nie rozczarował. We wtorkowy wieczór wtelewizji było już bardzo dużo reklam: po "Wiadomościach" -- fundusze emerytalne, po wiadomościach sportowych -- fundusze emerytalne, po informacjach o pogodzie -- fundusze emerytalne.
Mamy się czym pochwalić
Dotychczas cztery fundusze postawiły na znanych ludzi. Otwarty fundusz emerytalny (OFE) PBK reklamuje Janusz Weiss. Z Commercial Union OFE BPH CU WBK związał się Zbigniew Zamachowski i Kinga Rusin. OFE Zurich Solidarni przygotował film reklamowy odwołujący się do ostatnich scen z filmu "Vabank II". Bohaterzy "Vabanku":...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta