Krzywy - bezpieczniejszy
Krzywy - bezpieczniejszy
Konstrukcja promów morskich wymaga zmian. Taka konieczność wynika z postanowień krajów zlokalizowanych w rejonie Morza Bałtyckiego, Morza Północnego i kanału La Manche. Od 2002 roku promy będą musiały gwarantować bezpieczeństwo, nawet gdyby pokład samochodowy zalany był półmetrową warstwą wody. Pojawiają się pierwsze koncepcje pozwalające spełnić te wymagania.
Promy morskie, to jeden z najużyteczniejszych środków transportu. Po morzach świata pływa ok. 5000 takich statków. Katastrofy, jakim uległy niektóre z tych jednostek, powodowały zaostrzenie przepisów dotyczących bezpieczeństwa ich żeglugi. Były dramatycznym nierzadko przypomnieniem o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta