Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Maserati nie stanieje; Trzy razy nie

28 kwietnia 2000 | Magazyn | AJ
źródło: Nieznane

Motoryzacja

  • Maserati nie stanieje
  • Kierownica Hołowczyca Maserati nie stanieje

    FOT. OFFICINE ALFIERI MASERATI

    Maserati było i pozostanie marką ekskluzywną. Szefowie Maserati zapewniają, że nie będzie tanich modeli tej marki.

    Miłośnicy pięknych samochodów nie mają ostatnio powodów do radości. Błyskawicznie postępująca globalizacja w przemyśle samochodowym powoduje, że zasłużone, ekskluzywne marki z tradycjami przechodzą we władanie motoryzacyjnych gigantów. Wprawdzie zazwyczaj towarzyszą temu zapewnienia, że na pewno nie stanie się nic, co mogłoby nadwerężyć ich prestiż, ale w praktyce bywa różnie. Szefowie wielkich koncernów są zbyt przyzwyczajeni do polityki wydłużania serii produkcyjnych i redukcji kosztów, by rezygnować z możliwości sprzedania większej liczby aut. I stąd pomysły w rodzaju "baby-Jaguara", którego już niedługo zobaczyć mamy na drogach. Chciałbym wierzyć, że nowy, tańszy model Jaguara nie wpłynie na obniżenie prestiżu tej marki. Jednak niektórzy jej miłośnicy już teraz głośno wyrażają niezadowolenie z polityki koncernu Forda.

    Jak wiadomo, od reguł bywają wyjątki. Oto szefowie Maserati obiecują, że nie będzie tanich modeli tej marki. - Maserati było, jest i pozostanie marką ekskluzywną - stanowczo oświadczył dziennikarzom szef działu komunikacji firmy Antonio

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1998

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament