Maserati nie stanieje; Trzy razy nie
- Maserati nie stanieje
- Kierownica Hołowczyca Maserati nie stanieje
FOT. OFFICINE ALFIERI MASERATI
Maserati było i pozostanie marką ekskluzywną. Szefowie Maserati zapewniają, że nie będzie tanich modeli tej marki.
Miłośnicy pięknych samochodów nie mają ostatnio powodów do radości. Błyskawicznie postępująca globalizacja w przemyśle samochodowym powoduje, że zasłużone, ekskluzywne marki z tradycjami przechodzą we władanie motoryzacyjnych gigantów. Wprawdzie zazwyczaj towarzyszą temu zapewnienia, że na pewno nie stanie się nic, co mogłoby nadwerężyć ich prestiż, ale w praktyce bywa różnie. Szefowie wielkich koncernów są zbyt przyzwyczajeni do polityki wydłużania serii produkcyjnych i redukcji kosztów, by rezygnować z możliwości sprzedania większej liczby aut. I stąd pomysły w rodzaju "baby-Jaguara", którego już niedługo zobaczyć mamy na drogach. Chciałbym wierzyć, że nowy, tańszy model Jaguara nie wpłynie na obniżenie prestiżu tej marki. Jednak niektórzy jej miłośnicy już teraz głośno wyrażają niezadowolenie z polityki koncernu Forda.
Jak wiadomo, od reguł bywają wyjątki. Oto szefowie Maserati obiecują, że nie będzie tanich modeli tej marki. - Maserati było, jest i pozostanie marką ekskluzywną - stanowczo oświadczył dziennikarzom szef działu komunikacji firmy Antonio
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta