Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Żeby być - trzeba bywać

08 maja 2000 | Małe i Średnie Przedsiębiorstwa | EK WS

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

Nie ma biznesu bez osobistych kontaktów

Żeby być - trzeba bywać

Mała firma może mieć najlepszy na świecie towar czy usługę, ale jeśli sama nie znajdzie nabywców, to daleko nie zajdzie. Przedsiębiorcy, którzy odnoszą sukcesy, przyznają, że podstawa ich działalności to nawiązywanie kontaktów.

Mick Lee w 1991 r. odszedł z działu sprzedaży dużego brytyjskiego przedsiębiorstwa i zaczął pracę na własny rachunek. Założył firmę ochroniarską Constant Security. Dziś zatrudnia 500 osób i ma 5 mln funtów rocznych obrotów. Przeciętnie raz dziennie otrzymuje telefon z zaproszeniem do przetargu. - Stało się to możliwe tylko dzięki owocnym kontaktom, które z kolei są wynikiem wielu lat pracy nad dobrą reputacją - mówi Lee.

Ale dobre kontakty z ludźmi poza firmą to nie wszystko. Ważne jest też znalezienie wspólnego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2004

Spis treści
Zamów abonament