Atuty dziesięciolecia
Pomysły na promocję miast i miasteczek
Atuty dziesięciolecia
RYS. MARCIN CHUDZIK
AGNIESZKA GLAPIAK SŁAWOMIR STALMACH
Określenie public relations brzmi nadal tajemniczo, więc lepiej powiedzieć zwyczajnie: "jak cię widzą - tak cię piszą". O swój wizerunek zaczęli dbać politycy, dilerzy, dziennikarze, agenci ubezpieczeniowi, a nawet niektórzy urzędnicy.
Dzisiaj każdy wie, że - aby odnieść sukces - trzeba się dobrze zaprezentować i wykreować, czyli stworzyć pozytywny wizerunek. Potrzebę oryginalnej prezentacji i promocji zauważają także społeczności lokalne.
W minionym dziesięcioleciu doszło do prawdziwego rozkwitu inicjatyw i akcji promujących lokalne atuty. Przypomniano sobie o starych tradycjach, wskrzeszono święta lokalne, uhonorowano sławnych ziomków, zauważono charakter swojej miejscowości czy po prostu wymyślono coś oryginalnego.
Tradycja stara i nowa
W święta wielkanocne i święta Bożego Narodzenia jak kraj długi i szeroki odżywają stare tradycje. Ale w minionej dekadzie powstała ogromna liczba zupełnie nowych akcji i inicjatyw lokalnych.
W święta Bożego Narodzenia rozgrywany jest Festiwal Kolęd i Pastorałek w Będzinie. W tym roku już po raz szósty. W eliminacjach, w osiemnastu miastach w całym kraju, wzięło udział trzynaście tysięcy osób. W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta