Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ile kosztuje wspomaganie sprzedaży akcji

17 czerwca 2000 | Ekonomia | PA

MARKETING

Koszty prywatyzacyjne

Ile kosztuje wspomaganie sprzedaży akcji

Łącznie ponad 20 mln zł netto wyda Nafta Polska na kampanię marketingową, wspomagającą sprzedaż akcji Polskiego Koncernu Naftowego Orlen SA. Środki te zostaną potem odliczone od wpływów z prywatyzacji, które wyniosą od 2,05 do 3,07 mld zł, przy cenie referencyjnej akcji w wysokości 24,40 zł za sztukę.

- Trwająca obecnie kampania marketingowa (na którą składają się kampania promocyjno-reklamowa i kampania public relations) ma na celu wspomaganie publicznej sprzedaży akcji PKN Orlen w drugim etapie prywatyzacji - powiedział "Rz" Piotr Krupa, kierujący pracami grupy krajowego marketingu i public relations, utworzonej w spółce Nafta Polska....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2039

Spis treści

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej

Media, Internet

Zamów abonament