Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Możliwa emisja za nowe marki

23 września 2000 | Ekonomia | MP
źródło: Nieznane

ORBIS

Strategia na najbliższe lata

Możliwa emisja za nowe marki

Część hoteli należących do Orbisu zmieni markę na Mercure, Grand Mercure, Sofitel, Ibis albo Novotel. Są to marki należące do francuskiej sieci hotelowej Accor. Sieć wniesie do Orbisu swoje obiekty znajdujące się na terenie Polski. Nie jest wykluczone, że za majątek wniesiony aportem Accor obejmie akcje nowej emisji Orbisu.

Pod koniec lipca resort skarbu sprzedał 35,37 proc. akcji Orbisu konsorcjum firm Accor, Fic Globe LLC oraz Globe Trade Center. Za jedną akcję konsorcjum zapłaciło 35 zł 50 groszy. Tym samym zakończył się ostatni etap prywatyzacji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2121

Spis treści

Wybory parlamentarne 1997

Media, Internet

Zamów abonament