Spóźniona refundowane
Spóźnienia refundowane
Hiszpańska firma lotnicza, druga co do wielkości na tym rynku, obiecała klientom darmowe bilety jako rekompensatę za spóźnienia. Jeśli jakiś lot będzie - z winy firmy - spóźniony o więcej niż kwadrans, to w ciągu miesiąca pasażer może przelecieć się na tej trasie za darmo. Jak pisze AFP, firma spodziewa się, że klienci docenią tę postawę i będą podróżować jej samolotami częściej niż maszynami konkurencji. Ciekawe, jak przewoźnik na tym wyjdzie: na finansowy sukces może liczyć tylko wówczas, gdy spóźnień będzie niewiele. Być może znajdą się nawet naśladowcy, ale zapewne nie będzie wśród nich właścicieli podmiejskich kolejek w większości europejskich miast. Z pewnością poszliby z torbami. H.B.


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)