Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spóźniona refundowane

17 lutego 2001 | Ekonomia | HB

NA MARGINESIE

Spóźnienia refundowane

Hiszpańska firma lotnicza, druga co do wielkości na tym rynku, obiecała klientom darmowe bilety jako rekompensatę za spóźnienia. Jeśli jakiś lot będzie - z winy firmy - spóźniony o więcej niż kwadrans, to w ciągu miesiąca pasażer może przelecieć się na tej trasie za darmo. Jak pisze AFP, firma spodziewa się, że klienci docenią tę postawę i będą podróżować jej samolotami częściej niż maszynami konkurencji. Ciekawe, jak przewoźnik na tym wyjdzie: na finansowy sukces może liczyć tylko wówczas, gdy spóźnień będzie niewiele. Być może znajdą się nawet naśladowcy, ale zapewne nie będzie wśród nich właścicieli podmiejskich kolejek w większości europejskich miast. Z pewnością poszliby z torbami. H.B.

Brak okładki

Wydanie: 2242

Spis treści
Zamów abonament