Więcej korzyści niż strat
Więcej korzyści niż strat
Sponsoring jest pożyteczny, przeszkadza mniej niż reklama, uatrakcyjnia ofertę programową w mediach. Kojarzy się raczej z rozgłosem i pieniędzmi, niż bezinteresownym działaniem. Jednak jest potrzebny i przynosi korzyści zarówno sponsorom, jak i sponsorowanym.
Opinia publiczna jest życzliwie nastawiona wobec sponsoringu i dlatego prognozy rozwoju są dla niego w Polsce zupełnie dobre. Tak w każdym razie wynika z badań przeprowadzonych przez firmę ARC Rynek i Opinia. Pytano respondentów między innymi o skojarzenia budzone przez to słowo, nastawienie do poszczególnych rodzajów sponsorowanych dziedzin, chęć kupowania produktów sponsorów.
Okazuje się, że sponsoring wpływa na decyzje konsumenckie. W opinii respondentów nie jest bez znaczenia, czy dany produkt lub usługa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta