Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej korzyści niż strat

21 lutego 2001 | Moja Kariera | GR
źródło: Nieznane

Sponsoring Wpływa na decyzje konsumentów

Więcej korzyści niż strat

Sponsoring jest pożyteczny, przeszkadza mniej niż reklama, uatrakcyjnia ofertę programową w mediach. Kojarzy się raczej z rozgłosem i pieniędzmi, niż bezinteresownym działaniem. Jednak jest potrzebny i przynosi korzyści zarówno sponsorom, jak i sponsorowanym.

Opinia publiczna jest życzliwie nastawiona wobec sponsoringu i dlatego prognozy rozwoju są dla niego w Polsce zupełnie dobre. Tak w każdym razie wynika z badań przeprowadzonych przez firmę ARC Rynek i Opinia. Pytano respondentów między innymi o skojarzenia budzone przez to słowo, nastawienie do poszczególnych rodzajów sponsorowanych dziedzin, chęć kupowania produktów sponsorów.

Okazuje się, że sponsoring wpływa na decyzje konsumenckie. W opinii respondentów nie jest bez znaczenia, czy dany produkt lub usługa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2244

Spis treści
Zamów abonament