Zaczyna walkę o klientów biznesowych
Zaczyna walkę o klientów biznesowych
PTK Centertel, najmniejsza polska sieć komórkowa, działająca pod nazwą handlową Idea, twierdzi, że w ciągu sześciu miesięcy 2001 r. zwiększyła swój udział w rynku o 2,4 pkt. proc. do 24,4 proc. i planuje, że w końcu 2001 r. będzie miała 26,4 proc. udziału w polskim rynku telefonii komórkowej. Spółka ogłosiła wczoraj nowe plany taryfowe, które mają pomóc jej w zdobywaniu klientów biznesowych.
Według...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta