Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pytania bez odpowiedzi

13 lipca 2001 | Moje Pieniądze | EW
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Obsługa klienta Najmniej informacji o polityce inwestycyjnej

Pytania bez odpowiedzi

Ponad 150 razy dzwonił na infolinię jeden z klientów OFE Nationale-Nederlanden. Dla niego na pewno jakość obsługi klienta ma istotne znaczenie.

Wszystkie fundusze emerytalne (OFE) uruchomiły infolinię: płatną lub bezpłatną. W większości OFE stan konta można sprawdzić przez telefon. Dziesięć towarzystw emerytalnych (PTE) przygotowało serwis internetowy, dzięki któremu można sprawdzić, czy składki wpływają regularnie, jaki jest stan rachunku, czy ZUS płaci odsetki za zwłokę. Klienci dwóch OFE: Nationale-Nederlanden oraz Commercial Union mogą sprawdzać stan konta w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2365

Spis treści
Zamów abonament