Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Badania z korzyścią dla klientów

26 października 2001 | Ekonomia | PA

Reklama zewnętrzna Najważniejsza jest liczba

kontaktów z odbiorcą

Badania z korzyścią dla klientów

Po przebadania całej posiadanej sieci tablic reklamowych spółka Cityboard Media zaczęła w 2000 r. sprzedawać liczbę kontaktów odbiorców z reklamą, zamiast dotychczas stosowanej liczby tablic. W efekcie spółka zdobyła nowych klientów, głównie z branży motoryzacyjnej.

Cztery liczące się firmy reklamy zewnętrznej - AMS, Plakanda, Grupa Outdoor i Europlakat (współudziałowcy spółki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2454

Spis treści
Zamów abonament