Badania z korzyścią dla klientów
kontaktów z odbiorcą
Badania z korzyścią dla klientów
Po przebadania całej posiadanej sieci tablic reklamowych spółka Cityboard Media zaczęła w 2000 r. sprzedawać liczbę kontaktów odbiorców z reklamą, zamiast dotychczas stosowanej liczby tablic. W efekcie spółka zdobyła nowych klientów, głównie z branży motoryzacyjnej.
Cztery liczące się firmy reklamy zewnętrznej - AMS, Plakanda, Grupa Outdoor i Europlakat (współudziałowcy spółki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta