Jeśli nikomu nie puszczą nerwy
Jeśli nikomu nie puszczą nerwy
Plan ratunkowy dla Daewoo-FSO opracowany został pod kierownictwem wiceprezesa zarządu, Janusza Woźniaka.
Z istniejącego producenta samochodów na warszawskim Żeraniu - Daewoo-FSO - powinna powstać New Small Company (NSC) - Nowa Mała Firma, która przejęłaby część pracowników oraz produkcji od obecnego.
To główna myśl planu ratunkowego, który był opracowywany w Daewoo-FSO pod kierownictwem wiceprezesa zarządu, Janusza Woźniaka. Plan może powieść się, jeśli żadnej ze stron nie puszczą nerwy - to wniosek z raportu PricewaterhouseCoopers (PwC), jaki otrzymały wczoraj polskie banki, które są wierzycielami Daewoo-FSO.
PwC badało plan menedżmentu z Żerania na zlecenie Daewoo Motor Corporation.
Skromniejsze wymiary
Analitycy doszli do wniosku, że Daewoo-FSO można uratować w proponowanym przez pracowników Żerania znacznie skromniejszym wymiarze. Czy to się uda, uzależnione jest od następujących...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta