Dotrzeć do młodych czytelników
Eivind Thomsen, wiceprezes Schibsted Newspapers należącej do norweskiego koncernu medialnego Schibsted
Dotrzeć do młodych czytelników
Koncern Schibsted inwestuje w bezpłatny dziennik "20 minut". Od kilku miesięcy jest pan doradcą strategicznym i członkiem rady nadzorczej bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry", rozdawanego w 6 miastach Polski. Jak pan ocenia przyszłość prasy bezpłatnej?
EIVIND THOMSEN: Podstawą rozwoju tych pism jest nowa koncepcja wprowadzona w 1995 r. przez sztokholmskie "Metro". Pismo to znalazło nowy rynek, docierając do młodych ludzi, którzy w innym przypadku w ogóle nie czytaliby gazet. Jego sukces sprawił, że ten typ bezpłatnych gazet rozpowszechnianych w środkach komunikacji publicznej rozwinął się bardzo szybko. Są już w 60-80 miastach na całym świecie i praktycznie co 3 tygodnie gdzieś na świecie pojawia się taki tytuł. Ten nowy model bezpłatnej gazety to skutek niepokojącego zjawiska; młodzi ludzie coraz mniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta