Lepiej niż kiepski rynek
Lepiej niż kiepski rynek
- AMS: Coraz bliżej do transakcji z Agorą
Skonsolidowane wyniki grupy Agory w II kwartale są lepsze od prognozowanych przez większość analityków, choć nie jest to efektem oczekiwanej niecierpliwie poprawy na rynku reklamy, ale konsolidowanych po raz pierwszy zysków stacji radiowych i 12 czasopism Prószyńskiego.
Mimo pogłębiającej się zapaści na rynku reklamowym i spadku nakładu "Gazety Wyborczej" w II kwartale skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy Agory wyniosły 217,3 mln zł, a więc o ponad 4 proc. więcej niż rok wcześniej.
Cięcia kosztów
Ten wynik, o prawie 16 proc. większy niż średnia przychodów z prognoz zajmujących się spółką analityków (187,8 mln zł), to efekt konsolidacji należących do grupy stacji radiowych i kupionych w kwietniu tego roku 12 czasopism Prószyńskiego. Zwiększyły one w II kw. skonsolidowane przychody grupy o 18,5 mln zł, natomiast wpływy stacji radiowych dały 11,6 mln zł. Jak komentuje spółka, bez tego jej przychody w II kwartale wyniosłyby 184,5 mln zł. Dochody I półrocza zamknęły się kwotą 382,9 mln zł, a więc o 6 proc. mniejszą niż rok wcześniej. Bez radiostacji i czasopism byłyby niższe o 13,9
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta